dag med jossan

Jahaja, jag kommer till skolan klockan 9, då vi hade fått en kort sovmorgon pga att vi inte hade något mer än en utvärdering att göra på sista drama lektionen. och sedan hade vi inga fler lektioner för det var ingen som tagit vår mentors tider nu när han är under behandling.

Så då bestämde jag och jossan oss för att åka till täby och titta runt lite, kanske hitta en present till Niclas som nu fyller år den 12/6. Där köpte jag en träningsdagbok och en av presenterna till Niclas. Och självklart blev det en välbelönt lunch på donken, haha! Det är naaajs! Sen åkte vi in till stan, för att köpa den andra presenten. Det blev faktiskt hyfsat lyckat tror jag. =) Jobbigt bara att det är så lång tid kvar tills han fyller år. Jag är så dålig på att hålla mig. Men jag tror att det enbart får bli jag och jossan som vet vad det är denna gång. =D Eftersom Niclas för första gången inte har en blekaste aning om vad han kommer få av mig så vore det tråkigt att det kom ut..

image138

Sedan när jag kom hem så satte jag mig vid datorn, som vanligt. Orkade inte blogga då.. =D Fixade massa annat, sen käkade jag sedan kom coach och hämtade mig så åkte vi till träningen. Den var skiiiit jobbig! Eller a, inte allt. Men magövningarna vi gjorde i slutet tog på krafterna alltså! Helt seriöst så sved det i magen, och det värsta är att jag inte ens kommer ha träningsverk imorgon...... För man är typ så genomtränad nu. Biff liksom, haha!


Puss och Kram.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Andersson

En vecka tycker jag lät länge :D vi hade 2 dagar efter avslutningen :P man måste ju träna om det ska bli nåt! :P

2008-05-28 @ 08:33:40
URL: http://freddeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0