dagen som varit.

En helt vanlig tisdag, eller? Nja... Den började med matte nationella del 2. Det gick väl helt okej. 1 fel, vet jag att jag har. Sen är det säkert något mer! Det får vi se.. I alla fall. Efter lunch åkte vi iallafall till Stan tillsammans med utbytes-studenterna från spanien. Det var väl kul. Först åkte vi till Vasa museet. Jag är inte så värst förtjust i museum och vasa museet kanske inte är det bästa. Men sen gick vi vidare mot skansken, det var lite roligare faktiskt! Efter stan åkte jag in till pappas jobb, som då också ligger i stan dock. Jag skulle åka med honom hem.

image108


På kvällen då, när vi kommit hem så drog vi direkt till min kusin som fyllde år idag. Grattis Linnea! Plus att både hon och jag hade namnsdag. =D Grattis till oss!


Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: tove

Museeum är ju sjukt roligt, man slipper ju jobba i skolan! ;D

2008-05-13 @ 22:39:57
Postat av: Emelie

hm, vet inte om jag tycker det tovsan.

2008-05-13 @ 22:54:33
URL: http://emlixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0