Fredag & Lördag

SOMMAR!

fy satan vilket härligt väder det har varit!!! idag var det nästan alldeles för varmt. låg ute mellan 12-15 och solade. innan det så var jag ändå ute och putsade på bilen med pappsen. jätteskönt! sedan bar det dock iväg till ishallen. Herregud så det kändes fel, men det var skönt att få träna igen . Har inte tränat sen i måndags pga förkylning.

image102

Igår så var jag med niclas, å ett tag med fabbson också, det var kul. Både och. Hm, åså var jag i skolan också i 3 h. =D 2 lektioner. Ganska onödiga lektioner också, drama och idrott liksom.. =) Whatever..


Fotot är på min älsklings voffsing, Wilma!

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0