Fredag

Hann inte blogga igår! Jag var i skolan, som alltid. Först hade jag drama på morgonen, det var en skön lektion för vi satt bara och kollade på olika grejer vi hade gjort genom terminen. Vissa grejer är ju helt galna, andra jävligt bra! =D Sedan hade vi vår sista idrottslektion för terminen, Skönt! Då var vi på kvarnis och simmade. Det var dock bara 4 pers i min klass som simmade, 1/4 dvs. Jag simmade VG och jag är nöjd, för jag är som sagt ingen hejare på att simma.
Sedan  hade vi 2 svenska lektioner kvar. Då satt vi och skrev en novell, jag tror min blev ganska bra. Början var bra i alla fall. Sedan rann tiden iväg och slutet på den blev lite kladdig kanske. Menmen.

image133


Efter skolan tog jag bussen upp till Niclas, där åt jag och duschade, sedan skulle vi till Lilla My (pizzeria) för att käka innan vi skulle iväg till en tjej i Niclas klass födelsedagsfest. Det var roligt faktiskt. Festen var också kul, de hade gjort iordning det skitfint där. =) Det var en hyfsat lugn kväll i alla fall.  Vi åkte hem vid halv tolv eller något, niclas skulle upp tidigt och allt hade börjat avta typ.

Så nu är jag hemma hos mig igen, sitter vid min kära dator, UTOMHUS! I solen som skiner. Myyyys! <3

Ha det gött, hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Andersson

Jo sånna personer kan vara riktigt riktigt störande!
Träningen går bra också?

2008-05-25 @ 17:22:53
URL: http://freddeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0