Gymet.

Jahaja, idag var det en lång skoldag. 8.20-15.20, menmen. Ska väl inte klaga, finns ju de som jobbar typ 10 gånger längre... Inte för att peka ut ngn men... (Pappa!) Haha. ;]

Efter skolan vare bara att sticka hem och äta snabbt innan jag skulle iväg till gymet. Väl på gymet glömde jag mitt gymband, Shit! Men det löste sig och jag kunde gå in och köra spinningen som tänkt. Sedan direkt efter spinningen så körde jag Core på det. Jätteskönt att ha det gjort, men skitjobbigt att göra det. Börjar bli hyfsat mör i kroppen. Det ska bli skönt att få hela 3 dagars träningsledigt denna vecka, även om jag funderade på att köra spinning på torsdag också. Är nämligen ledig tors-lör. Sedan har jag fystester med distriktslaget på söndag. Vad tycker ni, ska jag träna på torsdag eller vila ? Det är ju bra att vila, men kanske inte så länge när man tränat så pass hårt så länge ?! Blir man inte seg i kroppen då ?!... Well, I dont know! Give me a good advice please!


På tal om skolan, som det var tidigare så köpte jag en snapple på lunchrasten, MUMS! =D Denna gång blev det en Pink Lemonade. Sitter alltid fint som sagt...

Nu är det kväll, sitter/satt och tittade på eurovision song contest semifinal 1 lite halft. Är ganska så trött och sliten. Väntar på att kunna ringa niclas, för tillfället pratar han i telefon, får se hur länge det håller i sig. Kanske somnar innan, vem vet ?! =D


image127

Puuuuss <3 Kraaaam


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!
Du glömde skriva att lilla gulliga mamma också var med och tränade.
Kram

2008-05-22 @ 10:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0