Halloo!

Glömde blogga igår, så här kommer en kort resume av vad jag gjorde igår:
Vaknade med Niclas.
Spelade fotboll hemma och på bällstaberg.
Kom hem, åt mat, somna.

image98
(sover på niclas axel. =P)

Idag så vet jag/vi inte vad som händer. Det beror på min vän bebbe, ifall hon hör av sig eller inte. Annars åker nog jag och Niclas in till täby. Men om bebbe hör av sig åker förmodligen jag å bebbs in till täby. Haha. Så det blir förmodligen täby vilket som.
image1
På kvällen så äre iaf "tjejkväll" med hockeytjejerna. Det ser man ju fram emot iallafall! =)

Nu ska jag göra nå annat än å sitta här, pusshej! <3

Kommentarer
Postat av: christina westerberg

Hello Honey bun!
Are you still sleeping? I haven't seen any activities lately on your blog. After all that exercise you deserve to sleep a lot. Very handsome hockey team - I might say.
Have a great weekend!

2008-05-03 @ 22:24:43
Postat av: Emelie

Hej!
No, I´m not sleeping. I have been free from school a few days.
Haha, yes. I think so.. But I do always exercise this much so it´s not new, You know.
Haha, thanks. It´s only because that I´m in the middle of the picture. =D

Hugs and kisses.

2008-05-05 @ 22:54:11
URL: http://emlixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0