Kära vän!

" Kärlek har ingen ålder ", inte vänskapen heller!!!

Många frågar hur jag kan ha en vän som du, som är 3 år yngre. Lika gammal som min lillasyster. Men det är väl inte så konstigt? Jag fungerar ihop som vän med min lillasyster, lika så med denna unga dam. Jag tycker verkligen jätte mycket om henne. Hon finns alltid, hon är inte falsk som de flesta andra. Kan göra en glad, trotts allt. Även om hon inte vet att man är ledsen, eller ifall hon inte säger någonting så bara att hon finns där känns bra.
Ta hand om dig vännen, för du är en vän som jag inte vill mista. Och glöm aldrig att jag alltid kommer finnas för dig, oavsett vad!!! =D

image99
<3 du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0