Länge sen nu..

Gud va länge sen det var jag bloggade sist!!! Massor har ju hänt!!

I torsdags tog jag ut min tandställning, YES!
Vi åkte till långholmens fängelsemuseum på eftermiddagen också. Sedan på kvällen så hade jag spinning med hockeybrudarna. =D
What a day!

image114
[Jag utan min kära tandställning.]

I fredags, igår alltså. Så började dagen med drama i skolan. Vi skulle framföra en monolog som skulle vara den avslutande delen i draman. Men, det gick inte så bra. Men min lärare sa för någon vecka sedan att jag ändå kommer få VG även om jag får IG på monologen. Det känns väl bra ändå. VG är inte dåligt tycker jag.
Sedan var det idrott, vi orienterade, eller "lärde oss kompassen". Hahah, det gick skitbra för mig och jossan, Verkligen! Vi gick helt fel! Vi hade aldrig klarat oss om inte vi träffat några som gjort våran station innan. Haha.
sedan gick vi tillbak till skolan, Därifrån tog jag bussen till tandläkarn, då igen.. Jag skulle hämta en skena så inte tänderna går tillbaka.
På bussen hoppade min gamla vän Andreas på, det var kul att se honom efter typ 1 år eller nått. =)

I alla fall, jag kom tillbaka till skolan sedan, då skulle vi hålla ett tal på 3 minuter om något som upprörde oss. Det gick faktiskt hyfsat bra, kändes det som iaf. Mitt tal var om Barnarbete, främst då i Kina.  Det var på 3.16, så jag höll tiden ganska bra. =)

Anyway, idag är det lördag. Sitter och väntar på att klockan ska bli lite mkt så jag får åka och träna snart . =D

Puuuss.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men älskling, du glömde berätta om den superfina födelsedagsmiddag som du gjorde till mig!!!
Kram mamma

2008-05-17 @ 18:54:46
Postat av: Mini

ÅH! Du är så himla fin utan tandställning, även fast du läspar lite nu med tandskyddet ;)

2008-05-21 @ 19:21:24
URL: http://emamini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0