ledigadagen.

Jahaja, idag var man ledig. Det var skönt, solen sken. Var först i min gamla skola och hälsade på. 2 av mina gamla bra lärare var borta, tyvärr. Det sög ju. Men dagen fortsatte ändå bra då jag gick upp till farmor och farfar, å träffade dom. =) Sedan kom Mamma och hämtade mig så jag slapp gå hem.
Efter ett tag kom pappsen hem då åkte jag pappa och sofia och köpte mat. Mamma var inte hungrig och hon orkade inte göra mat heller =P


Nu sitter jag här, inte på sådär jätte bra humör. Det finns ju folk som förstör ens dag ibland. Det känns ju bra, speciellt när det är ens bästa kompisar. Men ja!

Jag är iaf glad för jossans skull =) But I´m not going to say why. Och det kommer INGEN få veta! Om ni inte redan vet, så synd!

Nu när folk har svikit sitt förtroende så kommer jag nog aldrig mer berätta något speciellt för dom. Men ..... Vi får väl se. Det kanske går över ?

(det blir ingen bild nu, tyvärr. är inte på humör för bilder)


Pussochkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0