Usch så dåligt av mig....

... att inte ha bloggat på 2 dagar! Eller nästan 3!

Lördag
Mamma och Pappa åkte till Florens, Italien. Umgicks med Niclas i stort sätt hela kvällen. Då vi tittade på Eurovision Song Contest. Och sverige gick det dåligt för, vilket man förstod. Det var massor med andra låtar som var hundra gånger bättre. Nog om det, det är väl skamligt att ens nämna eurovision nu ? Hursomhelst, Grattis Ryssland till vinsten!

image136

Söndag
Gick upp, tidigt som f-a-n. Nej, okej det gjorde jag inte. Fick sova en timma längre än vad jag skulle. Jag försov mig... Emma ringde och väckte mig och sa " Hej, vi är utanför ".  Dålig panik jag fick, och satte på mig kläderna i raketfart. Slänge i mig lite frukost, kissade och sprang ut till henne. På ca 5 min. Det är inte dåligt!! Jag skulle upp såhär tidigt för jag vara vid Bosön klockan 9.00. [Lidingö] Det var som sagt fystester, de gick väl sådär. Men ändå helt okej! Sedan på kvällen så var jag med Niclas lite till.

image134
[vy över idrottsanläggningen på bosön]

Måndag
Skola igen. Började med Spanska, som vanligt på måndagar. Men vi i min klass behövde gå tidigare för vi skulle in till gamla stan och se på Forum för levande historias utställning om åskådarrollen i samhället. Det var faktiskt intressant och vi hade en bra guide!! Så han kunde göra det lite roligt liksom. Nu har jag läst en massa i min engelskabok som ska vara klarläst på torsdag och jag har knappt börjat. Känns lite stressigt. Men det ska väl gå... Snart har jag träning också. Så nu måste jag sticka.

image135

Heeeejsveeej <3

Kommentarer
Postat av: Fredrik Andersson

Jo för mig går det också bra :)
Hur många pass i veckan kör du?

2008-05-27 @ 09:42:37
URL: http://freddeandersson.blogg.se
Postat av: Fredrik Andersson

Med laget så ligger vi i dagsläget på 3 gemensamma pass och utöver det så blir det ca 4 till egna :)

2008-05-27 @ 16:27:46
URL: http://freddeandersson.blogg.se
Postat av: Anonym

vad har hänt med din kompis jossans blogg?

2008-05-27 @ 21:42:10
Postat av: Emelie

Hon bestämde sig att inte blogga någe mer. Fast nu har hon gjort en ny blogg tillsammans med en annan kompis till henne.

2008-05-27 @ 21:55:23
URL: http://emlixx.blogg.se
Postat av: Anonym

vad heter den bloggen då? :)

2008-05-29 @ 16:31:50
Postat av: Emelie

emamini.blogg.se, ska länka till den snart. :)

2008-05-29 @ 23:11:17
URL: http://emlixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0