Helg

Jahaja, nu har helgen varit och imorgon är det skola igen.

I lördags spelade jag match med våra juniorer, vi vann med 4-1. =) Det var väl en rolig match, men roligast var efter, då vi var hos Hanna några stycken och tittade på film å hade myspys bara. Det var mysigt, å så.




Sedan, idag så var det match igen, mot Almtuna. Vi vann med 15-1, skotten blev 65-12 till oss. =) Det var en riktigt rolig match och vi var grymma allihopa. Vi jobbade ihop som ett lag, och det var riktigt kul att spela idag. =P Grymt babes! ;D

Sen efter matchen så träffade jag min vän Michaela, vi skulle bara gå ut på promenad, men när vi träffas så får jag blommor av henne, hon är så söt. Hon tyckte jag förtjänade det för att jag var en sån bra vän typ. =) Taaack darling, <3 Du är en jäävligt bra vän du med.



<3 pusspuss.
vänner är det bästa som finns, håll kvar vid dem! =)

Kommentarer
Postat av: christina

Oops, a frog jumped out of your mouth at the end....

Otherwise, great performance by you and your mates in hockey! You could have let them get a few more goals just to be nice to the competition. I saw an ad for the movie Twilight on your blog - it is a very big hit over here right now.

Take care - from the two of us

2008-11-17 @ 00:28:25
Postat av: Mamma

Jaha! Då måste jag tjata om det här med sömn igen.

Klockan halv tolv och det är skola i morgon. Du måste sova mer.

Men Grattis till vinsten i alla fall. Ser fram emot en ny kul match på torsdag.

Kram mamma

2008-11-17 @ 08:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0