Missade dagar.


Hejhopp kära vänner.

Jag tänkte faktiskt skriva att ingenting har hänt sedan jag skrev senast, men då skulle jag ljuga för det har hänt massa saker. Det gör det faktiskt alltid.

Blandannat så har jag spelat match mot Tullinge borta, vi vann med 6-2. Helt ok match, iallafall i 3dje perioden. Hursomhelst, den var ganska ointressant. Jag har varit i skolan, vi har religion, vilket jag.. Förlåt Samuel, tycker är ganska trist. Sen har jag ju inte bara lirat match, jag har tränat också. Ganska ointressant det med... =P



Jag har dock gjort ännu en helomvändning och försöker fixa ihop mitt fd förhållande, lite mer intressant. Men jag tänker inte skriva så mycket om det, för jag vet inte riktigt så mycket om det... än! Vi jobbar på det och mer info. Som förmodligen inte publiceras här, iaf inte på min blogg.
.. ett rejält plåster kan behövas ibland.





annars har jag ju inte hunnit med så himlans mycket mer.



Morgondagen, det är stora dagen i mitt liv. Eller ?
Jag vet inte.. tycker iaf inte om det. Men jag antar att det är vettigt. Jag ska iaf till sjukan, karolinska sjukhuset.
Ska träffa IBD teamet, (vilket står för Inflammatory bowel desease.) Kan ju bli spännande, detta fina ord är ett samlingsnamn för alla de jag ska träffa imorgon som är : Läkare, sjuksköterska, dietist, nutritionistsjuksköterska och kurator. Kan bli ganska intressant, eller ? JAG ÄLSKAR GODIS.... Så är det bara. =) Det jag ska göra där är väl att få information om vad jag har för sjukdom, vilket jag redan vet, Ulcerös Kolit. Och sen vad jag ska göra och inte göra för att låta mina tarmar må så bra som möjligt. Mums..

Hursomhelst, det finns så mycket som är värre och jag är tacksam att det inte syns utåt och att jag fortfarande får göra det jag älskar mest, Spela hockey! <3



Nu är det tack och hej slut för mig, PUUUUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0