A la city

Helloooj! =)

Igår var jag i stan å träffade min vän Rickard. =) Det var skoj. Vi fikade å gick runt lite å pratade å så



Sedan på kvällen så träffade vi mina hockeyvänner, eller bästaste vänner, whatever. =) Vi skulle äta ihop och se på bio, high school musical. Det blev väldigt lyckat och zac är så jävla snygg så man dör! Jag och johanna var helt inne i vårat dregglande medans de andra 6 satt å skratta. Hahaha ! =D



anyway, det var en riktigt lyckad dag måste jag säga! bilder från dagen kanske kommer senare. =) om någon lägger upp dem!



Puuuuss på er!

Kommentarer
Postat av: johanna

haha ja zac är ju as snygg! :D

2008-10-28 @ 22:46:51
Postat av: sophie

Haha alltid lika roligt med er :)

<3

2008-10-30 @ 19:53:52
URL: http://nummer20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0