Dåligt med bloggande.

Jag ska ta upp det här med bloggandet igen, det handlar ju inte om att skriva mycket, det kan bara vara en bild då och då ! =)


Igår var jag iaf på sjukan fick ett sånt här fint armband.



sen har jag även varit på bio med några av de bästaste

Alice, Sara, Hanna och Maria var också med, fastnade inte på denna bild tyvärr....


Sen har jag också haft seriepremiär, vi vann med 13-1, sen hade vi andra matchen, då spelade vi skitdåligt och vann med 5-0.




det kommer väl mera i guess. =)
men inte idag, ha det bra pussisar  <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen!! är bloggen igång igen.

Så man vet vad som händer.

Kramar från mamma

2008-10-23 @ 21:53:41
Postat av: Emelie

Mamma.... Vi bor under samma tak.

2008-10-27 @ 10:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0