Hockey

Ja, det är ungefär mitt liv. Och kommer att vara de närmaste 7 månaderna..

Idag var det match + träning och middag med hockeylaget.

Vi började med matchen, vilket var en ganska såå enkel match med tanke på att vi vann med 13-0. Min egen insats var inte perfekt, vilket den inte kommer att vara på ett tag. Men huvudsaken är alltid att man försöker. Gjorde iallafall några bra grejer och jag spelade betydligt bättre än vad jag gjorde mot Västerhaninge. Sen lyckades jag få in pucken en gång iallafall också. Efter målkalaset var det matkalas i ormboet. Laget, eller vi som var kvar som skulle träna sen käkade i vårt klubbhus eller vad man ska säga att det är. Pastasallad, mums!

Sedan var det dags för träning, det slutade med att vi var 5 pers. Och det ja.. Sög. =D Menmen....
Nu är det match imorgon igen då äre bara att tagga järnet. Motståndet kommer vara betydligt mycket bättre än det var idag. Då är det segeltorps 94or som står på tur. =)



puuusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0