Baaad!!



Jahaja, nu sitter här med svedan ögonen. Då allt klor håller på att tränga in sig i mina ögon så är jag ändå glad. Jag överlevde hela vattenpasset utan att drunkna helt. Fick ett antal kallsupar, haha. Usch, så imorgon kommer magen vara, ömh .. Sämst! Jaja, det får man offra sig med.
När vi simmat klart så skulle jag bara kolla klockan, då upptäcker jag av min stora fasa att mcdonalds ringt. Blir arg och ledsen på samma gång för att det samtal jag väntat på i 2 veckor kommer precis vid det tillfället då jag inte kan svara. Glömmer bort det faktum att Leona, Resturangchefen, lämnat ett meddelande i min telefon. Så när mina föräldrar påminde mig om det ringde jag genast upp nummret till 222, min telefonsvarare alltså. Glad som en bäver blev jag, jag har fått jobbet !!!! Och vi ska höras imorgon, kul!! =)
Längtar efter introduktionen och efter jag kan börja jobbaa!! Vill nuuuu!!

Men hörrni, nu ska jag dra mig till sängen läsa lite plugg sedan sova. =) <3
Pööss på er! <3

Kommentarer
Postat av: sophie

woohoo Grattis!! :D

2009-04-28 @ 22:12:42
URL: http://nummer20.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack snälla för skjutsen av Sofia idag!

Grattis till nya jobbet! :-) Det var ju verkligen på tiden att de ringde.

2009-04-28 @ 22:45:42
Postat av: Christina

Yippee!!!

CONGRATULATIONS, now you don't have to sleep in every morning during the summer.

You probably did a very good impression, I am sure a lot of teenagers want to work at Mac's. Grandpa will for sure come and see you if you are still working in August. When are you going to start?

Love from us

2009-04-29 @ 04:47:38
Postat av: Sus

Grattis till jobbet! Way to go!



/Niclas moster

2009-04-29 @ 11:11:35
Postat av: Emelie

Haha, thanks ! =)

There are 120 persons this week who has searched for a job there. So, yes there are a few people.. Haha! I dont know when I can start work there, maybe next week there are som kind of instruction day when you learn about everything. And i will work in august so grannie are so welcome!

2009-04-29 @ 14:21:51
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Niclas

Grattis älskling! Super kul att du äntligen fått jobbet! Vet hur mycket du vill ha det! :)



Nu gäller det bara lära sig hantera sin inkomst! Men det är ju nästa lektion! tihi! :D



<3

2009-04-29 @ 16:47:00
URL: http://nrosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0