Dagen som varit

Började dagen med att snooza en halvtimme. Så otroligt skönt, sedan var det bara att pallra sig iväg till skolan! Ganska ovärd dag faktiskt, men sånt måste man väl. Sedan åkte jag direkt till McDonalds där jag skulle på arbetsintervju. Jag hoppas verkligen det gick bra!! =) Skulle verkligen behöva det jobbet.
Eftersom coach hört på ryktesvägar att jag var i väsby så tyckte han jag skulle komma förbi en snabbis till hans jobb för att se hur det såg ut där och man kunde ju inte vara otrevlig så jag gick förbi där en stund tills det var dags för mig att åka hem och plugga! Vilket jag har gjort fram tills nu ungefär.
Förutom då jag var en stund vid lindö golfbana där niclas var och tittade på en cykeltävling, ganska ointressant faktiskt men för att få träffa niclas var det lätt värt det! =)

Bjuder på en härlig bild från båten. =D



Hursomhelst. Nu är det sleepy time, jag är trött.
Och bara btw, regler är till för att hållas! =)


Gooodnatt alla! <3

Kommentarer
Postat av: Sivan

Nicke picke kollade han på Lasse nu igen ;)

Meep meep

Natti <3

2009-04-16 @ 02:01:54
URL: http://sivanotamsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Patetisk hit och patetisk dit. Man kan fråga sig vem som är mest vuxen? Men, men man kanske inte ska göra så stor sak av allt. Man får glömma och gå vidare. Jag tycker du är bäst, Emelie. Tusen kramar från mamma. Lycka till med jobbet, det kommer att gå vägen. Du ska inte bekymra dig och fundera över saker som du inte varit inblandad i. Glöm det helt enkelt. Se till att du har ett toppenliv!!

2009-04-16 @ 10:54:18
Postat av: Anneli

Haha vem har sagt något om någon prins? Inte jag iaf ?! ;)

2009-04-16 @ 16:23:38
URL: http://absoluteannelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0