Det var en gång en fredag

Fredag, ja juste ja. Det var en sådan också. Det jag minns var att... Hm, fint väder. Vi satt ute och halvpluggade hela dagen i skolan förutom de 40 minutrarna jag och min vän robert hade engelska nationella speaking test. =D Det gick helt okej, för oss båda tror jag. Det är alltid svårt då man inte är hundra på alla ord och man fortfarande inte är säker på sig själv riktigt, eller som sagt.. På sina engelska kunskaper. Sen blir det inte bättre av att man har en lärare som sitter och stirrar ut en och man vet att det är avgörande för ett betyg. Haha.



På kvällen hade vi träning i Stockans ishall. Det gick väl helt okej, lite nervöst då vår nya tränare var på is och studerade oss. Hahaha. Det var en av våra bättre träningar, men vi var ändå inte bra. Förstår ni hur det går ihop? Nej, inte jag heller.. :P Men träning var det iaf. Skönt! Senare åkte jag upp till min älskade pojkvän och efter det slutade dagen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0