döda fiskar.. eller bara en tisdag

Hej och hallå era illaluktande strumpläster.


Idag är det varmt igen, när kommer regnet ? Nä, skoja bara! =) Sådant vill vi inte ha.
Morgonen började med nationella, skrivtestet i engelskan. Jag tror faktiskt det gick ganska så bra! Så jag är nöjd. Det var väl det, sedan hade vi långrast ett tag och då gjorde vi, ingenting. Åt, tacos var det idag. Mums! Fast det är inte lika gott som hemma. =D

Sedan var det geografi, vi fick ännu en ny uppgift och vi skulle välja ett land. Jag valde Malaysia ?! Varför, ja inte fan vet jag. Lät intressant. Haha. Tog ett land jag inte visste någonting om. Blev rätt kul när jag sedan skulle hitta det, jag visste att det låg under Thailand, men inte att det var tvådelat. Så det tog ungefär halva lektionen för mig innan jag förstod var malaysias gränser var. Slöseri med tid då jag lika gärna kunnat tagit spanien typ.. Haha! Sedan gjorde jag tydligen mina vänners lektion, iaf 2 av dem. Vår lärare pratade om djuphavsgravar, jag som inte har hela foten inne i geografi och kanske inte heller allmänbildning vräker ur mig "Är det där alla döda fiskar hamnar då eller?" Eller något sådant.. Det var tydligen jättekul, men det låter väl rimligt ? Haha. Jaja..



Ikväll är det, eller alldeles strax är det dags för mig att ta mig till Mörbybadet där det är vattengympa med hockeylaget. Ska bli kul typ, förutom att bikini inte är riktigt min grej. Jaja. Det är väl bara att spänna allt man har så att man ömh, ser ännu större ut ? Hahaha.

Godnatt på er. Eller godkväll är det, vi hörs senare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0