En lååång dag!

Hej och hallåå.

Idag blir det inget långt blogginlägg, tror jag..

Dagen började med att jag kom till skolan hade en trist genomgång med Mr Waffle. Han som petar sig i näsan och a, ni vet... Ganska trist iaf. Sedan skulle andra gruppen labba så vi drog en snabb lunch och sedan åkte vi iväg till täby c för en liten rundvandring i centrumet innan det var dags för oss att ta tåget till vår grupps labbning. Det blev en trevligförmiddag.



Eftermiddagen blev också bra då jag var tvungen att fixa tusen ärenden och samtidigt vara med michaela. Jag ringde först Gillingebanan, men det var en otrevlig tjej där i andra änden av luren så jag orkade inte mer. Det slutade med att jag gick till Vallentuna Trafikskola för att få mer information där istället, där var det mycket bättre och sedan bokade jag övningskörningstid med körskolan. Torsdag klockan 06.00.... SJUKT jobbigt! haha, jag kommer typ sova. Sen kollade jag om sofias moppekörkort när jag ändå var där.. Jaja, Mcdonalds svarade inte idag heller. Blir GALEN på det också!.. Men ska ringa imorgon igen.



Oj oj, det här blir bara ett längre och längre inlägg..
Hursomhelst, dagen fortsatte och vid 17 åkte jag upp till Niclas för att umgås med honom en stund. Det var myspys även om vi båda däckade framför OverHaulin, ett bilmeckprogram. Haha, sen sov vi större delen av vår tid tillsammans tyvärr. Men skönt var det.



Åkte hem tidigare då jag var tvungen att olja altanen, det gick fort så det var ingen match.
Nu är det sovdags och detta blev ett lååångt inlägg. Hahah! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: christina

Hello Emelie,

I would like you to send me some more pictures of a dress you like. Just in case I don't find what you are looking for in the store. I will go there tomorrow. I assume you don't want the dress with a panda picture for your graduation. Grandpa told me you called. Sorry I wasn't in.



See ya

2009-04-27 @ 23:49:56
Postat av: Niclas

Ja snacka om att det var skönt att sova!



Du berättade inte om ditt betyg i Matte B! :) får du ju skriva! Du är grym!



Älskar dig!

2009-04-27 @ 23:54:12
URL: http://nrosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0