One day or another

Det var i torsdags jag skrev sist va ? Ojojoj, det blir så när man är lite busy. Det är dock bara lördag idag. ;)
Torsdag kväll spenderade jag i hägernäs ishall för träning med distriktslaget, kände mig lite vilsen men det verkar ha gått hyfsat iaf om man lyssnade på vad tränarna sa. Imorgon är distriktsturneringen i Rimbo om det är någon som är intresserad, tror vi spelar 10.00, 14.30 och 17.30 om jag inte minns fel. =)

Skit i torsdagen, det var en fredag också. Fylld utav aktiviteter också. Men för att komma tillbaka till torsdagen så sov niclas över hos mig torsdag till fredag. Så jag vaknade upp tillsammans med min älskade, det är ju alltid trevligt. Eller vad säger ni ? =) Sedan var det dags för plugg. Några timmar senare ringer min käre vän Elin, helt förtvivlad för hon är i skolan alldeles för tidigt. Hon får komma till mig medans jag är osocial och pluggar. Hoppas hon hade kul.... Haha! Sedan var det dags för att åka till skolan för en 45 minuters lång lektion. Ganska så ovärt!!



Efter skolan skulle jag och Maria, en hockeyvän och vanlig vän till mig åka till Enebybergs ishall där det skulle vara en träning. Wei!  Fast träningen var sådär och a, vi gick av lite tidigare än planerat. Väl efter träningen hämtade pappa upp mig, lite senare än jag tyckte han skulle. Men så kan det vara ibland. Då åkte jag hem packade sedan åkte jag hem till niclas. =)



puusss, <3

Kommentarer
Postat av: Porrbobban

45 minuters lektionen var rätt ovärd :(

hahaha, asså ofta du inte tog med min glass bild!!!!? :D hahahaha

2009-04-05 @ 10:48:35
Postat av: Emelie

alltså... den var inte sååå vacker! xD

2009-04-05 @ 20:34:10
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0