A fabolous day!

Hallååå i stugan!

Nu var det dags för lite bloggande, kvart i tolv är klockan och nu är det ekot. Haha. Ja jag är trött, det är torsdag och då är man trött!

Släpade mig till skolan imorse igen, trött och flamsig som vanligt. Kom också lite sent, men det är vardag.. Vi började med en filmvisning som var alldeles för lång så jag fick myror i brallan och kunde inte sitta still så jag satt och småstörde Robert hela tiden för han hade lyckan att sitta brevid mig idag. =D Efter det var det vår vanliga vandring bort till coop och där spenderade man sina sista sparmynt .. Ömh, eller a studiebidraget iaf. Sedan var det tillbaka för en kortare lektion, sedan lunch. PANKAKOR! Mummaaa! Det var bra eftersom jag insett ganska tidigt på dagen att jag inte skulle ha råd att inhandla något mer än mina gottiga mackor som jag köpt på coop. En kortare lektion igen sedan bar det hemmåt tillsammans med Maria.



Time för gym. Först tittade vi på bilder från finland, de jag inte lagt upp än.. ;) Dem kommer nog med tiden om jag orkar. Hursomhelst, vi gick ut med hunden sedan var det dags att racea upp till gymet där vi möttes upp av min älskade pojkvän. Det var myspys att träffa honom, han var ledig idag så att jag hade inte sett honom något i skolan tidigare under dagen. Gymet gick segt men ja, intressant. Älskar att träna så att ja, så det kan gå.



Efter att man biffat på sig lite så var det dags för mat och vila, därför passade det bra att åka hem till Niclas. Vi fick mat direkt då vi kom dit och sedan gick vi upp och vilade oss i form. Mycket skönt! Blev en riktigt bra dag i slutändan måste jag säga. =) Tack allihopa för det!



vi bjuder på den! ;)



Nu är det sleepy time, godnatt alliihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0