men... SYLT!

Hejdär.

Nu ska jag berätta om min dag, som alltid.
Jag började med en sovmorgon, vilket alltid är uppskattat! Kom dock lite sent, men det gjorde ingenting för vi hade wåfflan och han pratar ändå bort tiden med onödiga saker så som att temaläsning är inget för honom osv.. Ganska trist faktiskt. När jag kom fick vi börja arbeta med våra agenda 21 arbeten, öh a typ iaf. Jag och Robert jobbade ihop och vi blev klara med första delen idag i alla fall. Har lite kvar på del 2 men vi får se. =D Tror det blev bra tillslut.
Till sen mellis så blev det en glass, gottigt! =) Och förresten, solen sken idag också! Ännu mer toppen!



Väl efter skolan så gick jag och niclas hem till honom, efter ett snabbt stopp i centrum för att inhandla lite mejeriprodukter, ;) Åh vilket smart ord jag fick in, inte sant ?
Det var tänkt att vi skulle sova litegranna eftersom båda var trötta som få, men så blev inte fallet. Utan vi åkte och köpte SYLT (!) eftersom det fattades då vi skulle få ungspankaka till middag, mums! Sedan hämtade vi upp hans syster och hennes vän påvägen. Efter det blev det lite kortspel. Senare på kvällskvisten kom Benni, Niclas käre vän över för att titta på Hammarby - DIF. Mycket bra match, tror jag.. Haha. Iaf för min del då Hammarby vann med 3-1. =D För benni och niclas var det nog inte dagens händelse, inte för att det var min heller. Hahaha.




Nu ligger jag hemma, trött och utslagen ska sova nu. Juste, glömde min telefon hos Niclas, PANIK!
& godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0