a night

Hejhopp.

Nu sitter jag uppe sent, vad skönt det är att göra det!! =) Imorgon jobbar jag, tjohoo. Missar dock träningen men, ibland kanske det är värt det. Who knows ?, jag får pengar iaf och det är rätt onajs när lönen plingar på dörren. Mums!

Idag har jag förutom tröstshoppat och gjort teorin tränat i ca 3 timmar sammanlagt. Först fys sedan ispass, det var skönt men jäklans vad segt det kändes i benen. Kul att komma igång med träningen igen, hoppas bara det kan hålla i sig så. Nu börjar mitt liv stabiliseras lite igen, måste bara få bort körkorts skiten nu innan jag blir galen. Men det ska nog gå! =) Pöösss, <3

Kommentarer
Postat av: Sivan

Vadå "onajs" när lönen plingar på dörren..De är ju niiice fi fasiken! :D

2009-08-15 @ 20:31:36
URL: http://sivanotamsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

ironi darling! ;)

2009-08-16 @ 21:18:04
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0