älskade vänner, <3

jag har världens bästa vänner jag skojar inte och då räknar jag med alla, jobbarkompisar, hockeykompisar, skolkompisar och ja alla andra! :)


skulle bara säga det. och för övrigt, igår var vi babes ute på stan igen, vi såg sommaren med göran. rolig film , några skrattade så vi grät .. fast det är sant, vi behöver egentligen ingen film för det.
2 bilder från promenaden när vi var påväg hem kommer här



mcflurry daim med extra kolasås var favoriten denna kväll tror jag






idag har jag jobbat, men jag fick sluta tidigare taack vare bästaste marie! hon kunde ta min tid, i lööve you babe. hahaha.
pga att jag fick sluta tidigare hann jag träna och det är alltid lika underbart att träffa alla tjejer.

och förresten, det är jobbigt att vara naken. idag fick vi för oss att allt med ordet naken var roligt. att man inte fick vara naken där och göra si och så. och olivia fick inte var naken i duschen, då drog hon åt sig handuken och sa något i stil med att naken var hon faktiskt inte alls. det var roligt så här har vi beviset! =D



visst har hon tränat bra i sommar.... detta är då näckolivia, najs va ? =D




puss och hej.

juste mormor och morfar är i sverige nu, de är hemma. kul va ? :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag älskar dig med emelie!:D haha men kan inte riktigt säga att jag älskar bilden:P

2009-08-09 @ 17:04:33
URL: http://viscomica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0