bloggstopp ?

Ja , lite kanske. Men nu har jag fått order av Olivia att blogga litegranna! =)

Sedan jag kom hem från gotland har jag jobbat tis-fre och sedan även idag.



I lördags då jag var ledig, för er som var smarta och kunde räkna ut det. =D Då var jag och niclas inne i stan och tittade på pride paraden, inte riktigt som förväntat men ändå helt okej! Efter paraden blev det Harry Potter tillsammans med Niclas moster och morbror, mycket trevligt. Vi var på pride med dem också, däremellan hann vi med att äta på en china restaurang någonstans i stan. Min mat var god, vad de andra tyckte får stå för dem. Chopsticks hette restaurangen, någon som känner till ? För att betygsätta Harry Potter i ord så måste jag säga att det inte var den bästa filmen, men så är det alltid med efterföljare även om Harry Potter brukar lyckas. =) Slutet var alldeles för öppet på något sätt, och jag hoppas dumbeldore kommer tillbaka! =)



Hursomhelst. Då jag inte har jobbat har jag varit med niclas, han rycker in imorgon redan. Alltså.. Tiden går så sjukt fort, jag börjar snart skolan igen också!!!.... I fredags var vi med benni och anna, vi började med att fiska i någon sjö här i vallentuna (nej, inte vallentunasjön!) och sedan åkte vi hem till mig att grilla vilket blev en historia för sig. Men det var kul! =)


nu ska jag umgås med min pöjk.

ajuste, av de 6 timmarna jag var på jobbet idag jobbade jag 3... sjukt va? sen fick jag tack gode gud gå hem 3 timmar tidigare ocskå... skulle slutat om en timma egentligen!


puuuuusss

Kommentarer
Postat av: Olivia

Bra Emelie! Fortsätt uppdatera!

2009-08-02 @ 21:14:40
Postat av: Mamma

Men hallå, skulle inte du plugga till körkortet!! Men du hann tydligen blogga också!? Kram mamma

2009-08-02 @ 21:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0