En dag med Emelie bara

Ännu en dag, och vad har då den bjudit på ?
Jo, en jädrans massa släkt och lite bilåkande. =)

Dagen började med att övningsköra genom solna, kista, sundbyberg och lite så. Det gick bra!! Fickparkerade också 2 gånger åt varsitt håll, det gick också galant! ;) 10 av 10 enligt pappa. Iaf på första .. =D Sen påväg hem fick pappa för sig att filma mig, ömh. Det blev en historia för sig. hahaha!





Vi gjorde också några ärenden påvägen, fixade sladd till videokameran, köpte tårta, var på banken.
Efteråt vare födelsedagsfika för mig. :) Lite sent, men det blev iaf av! Gott med tårtan!! Jag fick en gps av farmor och farfar. <3 taack. Hihi, nu gäller det bara att jag får körkortet så jag får användning av den. Haha.



Och nu planeras det lite mys nere vid sjön. Får se om jag får åka dit. Vore najs efter denna vecka. Så kyss på er! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0