Dec. 9, 2009

Tänkte blogga ikapp, men jag insåg ganska fort att jag inte orkade. så jag tar vad jag gjort från igår.

Igår på dagen var det en kort skoldag mellan 8.20-10.50 då vi fick träffa en tjej från Amnesty och sedan en kille från Unga Humanister. Det var intressant, kul med lite nya människor så man inte bara sitter och lyssnar på sina gamla lärare. :p

Efter det åkte jag till täby c för att möta upp Olivia, det blev en liten lunch på a la donk och sedan vidare till skanska hallen där vi skulle titta på en skol-dm match mellan södervik (väsby) och skarpängskolan (täby), täbys lag vann med 3-2 så det var en jämn match även om jag och olle hade roligt åt massa annat samtidigt. :D
Sen åkte jag hem, var duktig och räknade matte! Det ni!! På kvällen så var det dags för träning, det gick bra. Nackdelen var att vi var så få för alla är sjuka och så. När jag kom hem igen så var patrik här, då blir man alltid glad. :) Tjoohoo.

Påtal om att alla var sjuka, idag när jag kom till skolan så skulle vi få träffa en tjej med borderline. men nej, hon var sjuk... Då gick jag upp till min matte lektion, men nehe då var tydligen min mattelärare också sjuk! :) nu sitter jag hemma, ska snart till skolan för en filosofi lektion. sen i eftermiddag blire iväg till bollstanäs. tjofräs!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0