Veckan i stora drag

Oj oj, nu har jag bara publicerat massa bilder. Även om det är roligare att få se än att läsa vad jag gjort så tänkte jag dra lite snabbt vad veckan har bjudit på. :)
I måndags sov jag hos patrik och han tvingade upp mig på tisdagsmorgonen men jag vandrade mig till soffan där jag tittade på julkalenderns första avsnitt, helt okej. Men eftersom jag varit trött har jag missat de två senare, fasiken.. =/ :D Det har varit korta sköna dagar i skolan, känns bra!
Sedan har det varit en del hockey också, som vanligt. Ingen vidare hockeyvecka men det ska bli bättre snart, hoppas jag! :)
Igår onsdag var jag hockeyledig och då träffade jag Johanna och Olivia i täby centrum och jag köpte klart alla mina julklappar, det känns bra! :) Det fick även bli, några ringar, trosor och en halsduk till mig själv. Hihi. Det var en trevlig och skön dag, förutom att fötterna ömmade rätt olite efter 5 ½ timme vandrandes i affärer.




Idag var det också kort dag i skolan och senare ikväll är det match, superskönt. Ska nog gå och lägga mig framför tvn ett tag och powernapa lite, vad tycks ? :P


  Pööössssiiis!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Som jag sa till dig igår så köpte jag den i vaxholm;) färdigpyntad:P du kan ju kolla med marias bror om dom har sånna för han jobbar i den affären;)

2009-12-07 @ 14:27:55
URL: http://viscomica.blogg.se/
Postat av: Pappa

Lönen slut redan ! :-)

2009-12-07 @ 23:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0