allt möjligt

Heeejhoopp!

Nu är det sent, det är kväll. Jag är övertrött! Förstår inte vad jag gör vaken. Men jag måååste blogga!! =D

För det första, Vi vann matchen igår! =D 11-1 mot göta/traneberg. Jag fick göra 2 pytsar. Och eftersom tami tycker bilderna är roligast så bjuder jag på två från den matchen. Den andra kommer vid min hyllning till tami lite senare i inlägget.

Den här bilden symboliserar bara hur domarn bär sig åt för att inte få nackspärr då han pratar med mig. Haha!


Sedan har det varit en dag idag också, fylld med äventyr.. Eller ? NJAAAAAAAAAA!
Vi hade matte större delen av dagen i skolan. Ja, matte är mitt favoritämne och nej, jag är inte dum i huvudet som tycker så! Hursomhelst, idag gick det typ inge bra. Jag var för ofokuserad och min lärare är totalt slut i huvudet... Man blir galen, han tar rast när han vill och gör som han vill, petar sig i näsan, lyssnar aldrig, det tar år innan han tar sig fram till bänken för att hjälpa till. Han är totalt värdelös, precis som hans 20000 kråkor i näsan som han petar ut stup i kvarten. SNÄLLAAA låt bli!

Och nej, min lärare har inga tuttar, men bilden passade bra ........


Dagen avslutades ändå bra tack vare att jag fick umgås med min älskling! Tacktack sötnos. Det var mysigt, vi tog det mest lugnt, hade en brottningsmatch hit och dit. Men det blev iaf inga snorkråkor här eller där. tack för det. Fick räkna lite matte också, behövdes!! Med tanke på att jag inte klarat av att räkna så mkt i skolan.



Och sedan måste jag passa på att tacka Tami för hennes fina ord! =D Tack darling! De finns på hennes och sivans blogg, länken hittar ni under rubriken "länkar" till vänster i min fina lilla bloggis. Det är en sida värd att besöka kan jag med gott samvete säga!

KRAM
till tamsson! ( bild från matchen igår också)



Nu är sängen lockande. Godnatt på er! <3

Och juste, btw så fyller vår söte lilla coach 40 år iår. GRATTIS BJÖRNEEE!

gammal bild på mig å coach. =D

Kommentarer
Postat av: Tami

Tack gummsan, bilden på oss e ju grym :D Alltid lika kul när du gör mål hahaha ;)

2009-02-17 @ 13:55:36
Postat av: Emelie

Haha, den är superduper fin! :)

2009-02-17 @ 15:40:48
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0