en dag med bebbsan

Aloha!

Idag vaknade jag upp med min älskling, "gubben" som han även är kallad i förra inlägget. Haha. Det var mys, jag var på roligt humör, men det var inte han så a, jag vet inte. Tror han var lite trött på mig. :D Men det sketer jag i, för han gör alltid så med mig. (Alltså, han jävlas med mig på mornarna när jag är trött!!)

Hursomhelst, sedan blev det lite stressigt. Som vanligt när jag är på g med saker... Jag skulle iväg med johanna till täby c ju för att göra våra bussaker. Förklarar mer om det senare i inlägget. Hursomhelst, hann inte äta mitt ägg till frulle. Menmen... =D Så får det bli ibland. Jag offrade mig för att hunden skulle få gå ut och a, göra lite annat onödigt som vanligt. Det slutade med att jag höll på att glömma plånboken och så höll jag på att missa bussen också. Men jag fick med allt, tillochmed mig själv. =)
På tåget träffade jag bebbelito, och vi fortsatte vår resa till Täby C. Där vi började med att bara gå runt lite och så, prövade lite olika småsaker å så. Sedan beställde vi tid, för vår lilla grej. Men innan jag avslöjar vad det är ska jag lägga in en snygg bild på min käre vän bebbs.



Okej, nu är det lika bra att erkänna. Vi tog två nya hål i öronen.
Medans vi satt och väntade på vår tur satt vi och skrämde upp varandra, haha, det var ganska kul. Sen har våran käre vän sara sagt massa dumma saker om det där så a, det gjorde oss inte på bättre humör. Men sedan var det klart och då vare ganska chill.



Utan ngn större tanke på hjälmen som skulle över på kvällen då det var dags för match mot kallhäll.... Då var det LIIITE värre. Det är ganska tryckömt liksom, och sedan i period pausen då ska Lina fram och pilla och ba , pluppen sitter lite fel. Det kommer fram ett skrik från mig och sedan ett förvånat tryne från Lina. Men det var det värt. Haha.
Matchen i sig var en hyfsat rolig match, fast det lossnade aldrig riktigt för mig idag. Vet inte vad det var faktiskt! Men man kan inte vara bäst jämt tyvärr..



efter matchen hade folk väldigt roligt åt detta...


Juste, jag köpte en blus eller tunika eller nått. Tog en bild, men den blev ganska dålig. Men hursomhelst, den är köpt på Gina Tricot. (Det där svarta bandet vid midjan har jag satt dit själv.)




Nu är det dags för sängen, ska till stan med mamma imorgon. Så att a, natti! =)

Kommentarer
Postat av: Bebbboo

hahaha snygg bild på mig !

2009-02-26 @ 01:53:17
Postat av: Niclas

jag var på roligt humör, men det var inte han så a, jag vet inte. Tror han var lite trött på mig. :D Men det sketer jag i, för han gör alltid så med mig....



Vad fan vad det där nu då? :S

gör jag alltid så? vem är det som är grinig på morgnarna om jag får fråga? GRINOLLE!!!

2009-02-26 @ 11:55:26
Postat av: Emelie

jag vet , jag älskar den bilden! :D

2009-02-26 @ 12:15:14
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Olivia

Johanna du ser ju ut som vanligt;D

2009-02-26 @ 18:56:50
Postat av: Laura

emelie även om du står på tå når du aldrig johnssons nivå:D wooow;)

2009-02-27 @ 22:14:36
Postat av: Emelie

hahahahahaha, den var bra laura!

2009-02-28 @ 13:03:22
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0