jag hade värsta planerna...

... men de blev aldrig av.


Jag är fortfarande sjuk. Och jag har inte bloggat ett piss sen i lördags. Dåligt av mig! Jag har bara tänk att jag ska göra det. Hursomhelst, det här är vad jag gjort i korta drag.

Söndag: Låg i soffan, hostade, tittade på tv alternativt film, snöt mig, satt vid datorn, nös, sov, åt. Sedan fick jag det roliga på kvällen, tack gode gud! Jag åkte upp med min mor och syster till ishallen, pappa var då redan där. Tjejerna hade match mot Hässelby/Kälvesta! Underbart! =D Vi vann, sköntskönt!! 4-0


denna försvarsteknik kan diskuteras.... stackars målvakt....


Måndag: Sov länge, otroligt länge, läskigt länge... Iallafall för att gått och lagt mig i hyfsad tid å andra sidan hostade jag halva natten. Whatevah! På eftermiddagen så kom min älskade hit, åååh vad jag saknat honom! =) Han har ju jobbat på LG sedan onsdags, då sverige för övrigt vann hela den turneringen! Grattis!


Tisdag: Skola! Idag fick jag faktiskt gå till skolan. =) Även om jag vet inte om jag borde gjort det ?! Alla tyckte jag skulle gå hem, tack för den. Förutom Gustav och Robert som faktiskt välkomnade mig lite mera. Tacktack! Sen åkte jag hem, har varit ensam hela kvällen typ för pappa har jobbat och mamma och sofia har varit och satt in tandställning, Wow. Hon blev jättesnygg med det också! =)



lägger in bilder imorgon eller senare, för nu kommer niclas. puuuuss

Kommentarer
Postat av: sophie

haha vad är det där för bild ? :P



börjar du bli friskis nu ? =)

2009-02-11 @ 14:58:10
URL: http://nummer20.blogg.se/
Postat av: Olivia

Det är ju bara dom bästa som är friska!:D

2009-02-11 @ 22:35:22
Postat av: Emelie

ja, vi säger väl så olle. haha.

2009-02-12 @ 00:19:35
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0