Jullematch idag!

Hejhopp.

Idag var det en kort dag i skolan. 8.20-13.00, skönt som fan! Sen försov jag mig inte idag heller, bra jobbat emelie! Tog tillochmed bussen till skolan, kors i taket. I skolan hände det inte så mycket, vi gick mest runt och pratade och skrattade som vanligt, om vi inte satt på lektion och pratade och skrattade. Haha!
Vid lunchen gick jag till korallen och skulle ta blodprov, jag skulle kolla så att en av mina mediciner inte påverkar blodet eller nått. Jag gick dit, jag är glad som vanligt och de hade steget där med det stora reportaget om laget och det gör mig ännu gladare. Men något jag inte förstår är otrevliga sjuksköterskor alltså, hon som tog sprutan idag. USCH vad otrevlig hon är, hon var likadan förra gången. Om man försöker skoja till det eller något så bara fnyser hon tillbaka typ. Förstår inte att folk som jobbar med så mycket människor inte kan vara mer pedagogiska eller bita ihop speciellt om det kommer en trevlig liten tjej in liksom. HAALLÅÅÅ! Om man ska bli något där man jobbar med människor borde man iallafall få göra ett trevlighetstest.




Nu är jag hemma igen iaf och idag hade jag nyckel!!! WOHO! Sitter här, dricker redbull och bloggar. Vill plugga matte, men jag orkar inte börja riktigt. Sen vill jag inte missa att göra mat i tid så att jag inte blir så stressad idag igen. Idag ska jag åka till Segeltorp och spela match med Juniorerna, fett skoj! Vinner vi/de idag så vinner vi/dem serien! Kan ju inte bli bättre? 2a året i rad i sådana fall! =D



Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Själv gick man bara i skolan 09:35-12:15:P

2009-02-19 @ 16:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0