Match igår

Almtuna borta.
Vinst med 5-0
Skotten blev 60-17 till oss.





Jadu, har inte så mkt att säga. Har feber och hostar, är trött.. saknar niclas å a. :P Var på sjukhuset idag och träffade min doktor. =) Det gick bra, ganska onödigt som vanligt, tycker jag .. Kanske inte mamma. (A) Sen efter det var jag pappa och syster och åt hos farmor för att mamma var på teater inne i stan med hennes jobb.
Nu ska jag väl ta å vila lite, måste bli frisk ganska omgående.. Till typ imorgon ?!

Heeejsveeej! =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskling!

Du ska vara hemma länge och bara ta det lugnt. Mamma lovar att pyssla om dig. Kram.

Jag tror faktiskt det är lite intressant för dig också att vara på sjukhuset och träffa läkare och få veta lite mer. Men framför allt jag tycker det är intressant att lära mig och förstå så mycket som möjligt om din sjukdom, jag vet. Sen när du fyller 18 då får jag ju inte följa med längre. Det blir inte kul för mig då. :-)

Jaha ja, jag hade gissat på McDonalds jag. Men farmor är ju inte dåligt det heller.

Gå nu och lägga dig så att du snabbt blir frisk.

2009-02-05 @ 23:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0