Melodövfestivalen

Tack för den bidrag nummer 8, nu är det självklart att vi alla som tittade på melodifestivalen idag måste skaffa hörapparater. Det var i alla fall gulligt att det var det sista bidraget så vi fick höra de andra låtarna först i alla fall!
Var har slagern tagit vägen? Det är ingen operakonsert i alla fall. Fast det är sant...  Man ska inte diskriminera någon för deras musiksmak eller något annat heller för den delen. Men melodifestivalen blir bara sämre och sämre.





Nu är utslagningen och jag tror jag går och lägger mig, detta är galet! Agnes och Piloterna är veckans favoriter!

Kommentarer
Postat av: sophie

och jag är med dig!!

sämst är den

2009-02-28 @ 21:06:21
URL: http://nummer20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0