Pluggpluggplugg.

Mycket nytta för hur mycket?

Jag tror faktiskt jag sitter och pluggar arslet av mig för ingenting. Eller för ingenting är det, anledningen till att jag sitter här nu är för att jag vill åka till Tullinge och titta på vår match vi har imorgon mot dem. Är fortfarande sjuk alltså... Men pappa sa att han kanske kunde åka med mig dit imorgon, och då måste jag verkligen ha gjort en bra bit på detta för att kunna! Men just nu känns det som han ångrade sig i samma sekund han sa det till mig. Vi får se hur det blir! Den andra anledningen är för att jag ska till husläkarn imorgon och kolla sänkan och fixa hostmedicin och lite sånt mest bara för att ha en hemma ifall att och för att min käre lagledare tyckte att jag skulle göra det ifall jag drar på en hemsk bakterie, vem vet? Och då missar jag faktiskt en lektion, usch och fy!



Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till för att få det här bra och klart. Får jobba imorgon också, fast då måste jag fixa annat. Herrejösses! När det väl är något så är det alltid mycket. Men eftersom jag är så smart så fixar jag det här, eller hur?




Btw, jag fick mina efterlängtade skor igår också. Har jag sagt det? =D Anyway, lägger nog in en bild imorgon eller något på dem!!! Wohoo.

Pu

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jo jag fick en bild på dom!:p Nu är vi systrar i skor:Dhaha

2009-02-11 @ 22:54:45
Postat av: Emelie

Yes olle, det kan du skriva upp. Du jag och bebbe! ;)

2009-02-11 @ 22:57:34
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Olle

Vi kan nog oxå göra en egen film snart:Phaha

2009-02-11 @ 23:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0