Skriva av sig

Det är det jag älskar med bloggen, att mna bara kan skriva av sig. Egentligen vad man vill. Sen att man får ta konsekvenserna av det, det är en annan fråga. =)

Men nu har jag inte skrivit på länge vilket betyder att det inte hänt något speciellt intressant i mitt liv. Inget annorlunda på något sätt som är jättevärt att skriva om. Jag har varit med niclas, det är alltid kul. Men det kanske inte är så roligt att läsa om "idag har jag varit med niclas, vi vilade lite och var ute med hunden ihop". Typ varje dag. Så då låter jag bli. =) Sedan spelade vi match igår, vi förlorade, och det vill jag itne heller skriva om. För om jag skriver om det kommer all min besvikelse rinna ut och det är INTE så bra. =)  Men jag kan iaf bjuda på lite bilder från matchen.

Vi börjar med en bild från matchens glada del.
Här gör vi då vårat första mål tror jag det är, sån jävla lycka så jävla nära!


Saker och ting gick inte riktigt som vi ville, men vi visade iaf vilja långt in i matchen. Här visar olivia sin vilja, hon ska bara igenom!!!


Även om resultatet blev 5-2, så ska vår käre målvakt Sara Besseling ha en stor eloge för sitt jobb i kassen. Säsongens, seriens, världens bästa målvakt! =D Du är grym!!!




Ikväll ska vi, hockeytjejer, några iaf.. Hem till Sophie på filmkväll! Men först ska jag träffa michaela, så tjingeling! =)

Kommentarer
Postat av: christina

Hello Emelie,



Sorry about the loss in the hockey. You show really good sportsmanship though. I heard from mom that the judge wasn't fair sometimes to your team. Hopefully you will be excited about next important game. We will be thinking about you and hope for the best.

Puss puss

mormor och morfar

2009-02-23 @ 18:20:49
Postat av: Mamma

Jaha, "ut med hunden varje dag". Nu överdriver du lite va? :-) Kram från mamma

2009-02-23 @ 21:04:13
Postat av: Emelie

Mamma.... Det var INTE ut med hunden jag menade var varje dag. Haha...

2009-02-24 @ 11:42:08
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0