äggmacka ?

Jahaja, nu sitter man här igen. Trött och seg som aldrig förr, tänkte gå och lägga mig men nej. Jag var för hungrig och gjorde mig TRE äggmackor. Varför? Ja, jag vet inte. Känns bra att äta idag med tanke på att jag måste fasta imorgon. Bläää.
Sitter och tittar runt lite på bilder från matchen igår, hittar inte så många sådär jätteroliga bilder menmen. =) Träning snart också, känns okej. Kul att komma iväg och göra något. Skulle egentligen träffat Niclas ett tag nu innan träningen men han skulle iväg och vara ass coach till Vallentunas J-20. Så det sket sig, sen kan han inte smsa heller. Jag vet inte vad han gör ?! Men han skulle höra av sig senare. Vad är senare ? Det har gått en halvtimma nu... Whatever. Jag har ju massa annat jäätteroligt för mig... =p "Naat". Bara för att citera majsan som faktiskt fyller år idag! ;) 17 år den lilla fröken löken hon är. Jag och bebbe ska ge henne våra paket efter träningen, det blir mys. =)

majsan i luften.

sen som sagt så fyller min syster 15 år idag också.
GRATTIS TILL DE BÅDA. <3


Heejdåå! =)

Kommentarer
Postat av: Niclas

Jag packade bussen och åt några mackor samtidigt. Det var vad jag gjorde. Så jag tänkte vara lite snäll emot dig istället för att skriva några korta "tråkiga" sms som du brukar kalla dem. Så tänkte jag att då kan jag säga till istället så slipper du få dem!;) Men då fick man skit för det också! Tack! <3 :)

2009-01-19 @ 23:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0