En dag i stan med mina kära klasskamrater

Jahaja, idag har vi varit i stan som ni kanske förstått. =) Vi var först på nationalmuseumet inne i stan, och sedan gick vi till Max vid kungsträdgården för att få i oss en välbehövlig lunch. Gud så goda hamburgare de har där! Mycket mer äkta än donken. ;) Efter det drog vi oss vidare till statsbiblioteket för att fixa bibliotekskort och låna en bok. För mig blev det Huckleberry Finn, vi får väl se hur det bokvalet passar mig...


väntar utanför museumet!


gaaalet mäktigt bibliotek, jag var helt fascinerad!


Hursomhelst, nu sitter jag här brevid min kusin och gör ingenting. Väntar på att niclas ska komma hit! Weii! :) Han går dock inte av isen förrän 21.00 idag, suck... Aja, det är bara att hålla ut.



Och till mormor, mitt rum är fortfarande fint och städat! ;)


Hejsvej . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0