Kallhäll - Ormsta/DE

HejHopp bloggen!

Igår var det match igen,  =) Vinst även denna gång. Nu var det kallhälls tur att åka på torsk, trots att vi gjorde en riktigt pissig match tyvärr.
Gjorde ungefär en riktigt bra/rolig grej på hela matchen det var då jag gjorde feta finten på någon, och det hann vår duktiga fotograf Helene med att ta kort på. =D Så den kommer upp här, det är NAJS!





Idag var jag i skolan igen, vi började med att ha en fortsättning av Oliver Twist, som vi började att titta på igår, och sedan plockade vi upp alla saker för att vi skulle flytta längst ner i skolan. SKÖNT! Slippa alla jävlans trappor. Så nu är det gjort, packade ihop allt och flyttade ner våra värdefullaste saker. Nu har man bara 1 trappa ner / upp till skåp och klassrum. Jag hamnar dock lääängst ifrån Niclas, haha. Vi har íaf skåpen brevid varanda. <3


Anyway, nu är jag suugen på mat för jag tränade precis och aa. Sedan ska jag upp till niclas som nu är i ishallen.
Hejsvej, Kärlek till alla! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0