kväll, igen...

Träning avklarat. Det var roligt idag!! Vi fick mycket feedback och vi tränade mycket på våra uppspel och det. Varvade dock lite med en tjej i laget så jag var inte med hela tiden men ändå tillräckligt. Anledningen till det är att jag inte får spela på onsdag eftersom det är min undersökningsdag... inte så kul. =/ Men det måste väl göras antar jag. =)

Tänkte inte skriva så mycket nu heller, funderar på att gå till sängs. Men först äta något, imorgon är det ju fasta som gäller som sagt. Wei, jag kommer typ hungra ihjäl. Idag hade jag ätit frukost vid 8.30, sen lunch vid 10.50, sen en macka vid 13.00, vid 15.20 höll jag på att hungra ihjääl. =O =P Och jag brukar ändå klara mig bra.

Juste här är mammas middag idag, det ser bra ut va ? ;) Måste berömma henne då hon väl gör något gott. Hahahahaha, förlåt mamma. Ta åt dig av det bra bara. =)


det var finare innan jag rört om .... :P


Godnatt  <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack snälla för att det var något som passade för en gångs skull. :-)

Kramar från mamma

2009-01-21 @ 18:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0