Skola och annat

Skolan har ju dragit igång igen efter jullovet. Det var kul att få se och träffa alla igen. =) Sen gick vi ju bara 2 dagar så det var skönt med en mjukstart, hade dessutom bara 4 lektioner. Skönt värre. ;) Vi hade bara matte också, vilket är mitt favorit ämne konstigt nog. :P Jag kan ju inte säga att jag har haft mkt i skolan, men aa. Den har börjat igen i alla fall, och jag har gått halva tiden av gymnasiet. Känns helt sjukt!!
Känns som om jag ska försöka göra något bra av det kanske ?! Typ satsa på bra betyg ?! Men har jag tid ?, ja kanske.... Men orkar jag ? Njaa, jag gör det jag kan och vill kan man säga. =P Det blir ändå hyfsat.

Kul att jag skriver om skolan nu på en lördag, hursom. Jag hade inget för mig och jag har lovat mig själv att börja blogga igen. =) Kan ju säga att jag har tränat hela veckan och imorgon är det match. Okej, jag var ledig i måndags. Yeah! Jag känner mig lite trött men träningen idag var jävligt rolig och det gick ganska bra också. Tack gode gud för det. Det har gått sisådär de senaste träningarna. Så det känns bra med match imorgon, första matchen innan uppehållet. Kulkul!



Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0