Tegelön

Hej och Hallå.

Som ni märkt har det varit rätt tomt på inlägg, och det har självklart berott på att jag och mina vänner, olivia, johanna, maria och emma (som kom lite senare) har varit strandsatta på en ö i stockholms skärgård. Jag kan väl säga att det aldrig känts så bra att varit strandsatt som dessa 5 dagar. =)

Vi har tränat, ätit, badat, solat (även om det varit en väldigt liten mängd av den delen), spelat tvspel, glott igenom en hel säsong av gossipgirl (YAY!) och ja, massa annat. =) Ni ska bara veta. Bilder togs självklart och jag tänkte bjuda på några godbitar. =)


Men nu krånglar tydligen bildsystemet och datorn så jag kan inte ladda upp några bilder. =/

Åker till Ingarö idag, kommer hem lördag. Kanske kan bli lite bilder då! =) <3
Tjofräs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

EMELIe, jag kollade fel på releasedatumet på gossip girl 2 och den kommer inte ut förens i september:O Hur ska vi klara oss:P:D

2009-07-08 @ 22:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0