den där uppgiften....

Ömh, jag insåg att jag inte skrev något om igår. Det gör inget, det var ingen vidare intressant dag. Lite plugg, försov mig och träning som vanligt. (nästan)

Idag däremot har det varit en mycket händelserik dag, eller inte.. Vi var i skolan på några ynka lektioner. Det var dock lite roligt att få höra om våra lärares gymnasieår och 10 år efter. Vi har nämnligen fått en uppgift där vi ska vara 10 år fram i tiden och sen blicka tillbaka på hur vårt liv har fortskridigt. Kan bli ganska kul faktiskt. Men just nu sitter jag och koncentrerar mig på en annan uppgift. Vi får väl se hur det går med den. Ska göra ett försök, annars nöjer jag mig med ett VG i betyg. Det är väl inte dåligt ?



Hursomhelst, nu är jag äntligen hemma igen. Egentligen borde jag ta en powernap eller bara sätta mig och se på tv en stund för att få en paus från allt. Men jag har inte tid med det känns det som. Även om det är mer värt än det där jävla mvg:t (som jag typ ändå inte får..).
Vet inte, kanske gör det ändå. Ska försöka skriva på så mycket som möjligt. Har träning ikväll också, kan bli intressant. Hoppas det är en rolig träning ikväll, lite typ styrka. Som alltid. Lite HÅRD styrka vore bra ! =)

yeye, nu blire nog den där lilla vilopausen sedan jävlar ska jag plugga. tjofräs! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ett Vg är okej, älskling.

I kväll är det väl landhockey på träningen?

Kram mamma

2009-06-09 @ 15:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0