Grönalund + student!

Hej och Hallå! =)
Igår var jag i skolan till en början, vi slutade hyfsat tidigt och efter det så fikade jag med marie, till en början var robert, martin och jocke där också. Men de drog. Efter fiket drog jag och marie till banken nummer 1, Swedbank. Jag skulle fixa med lite pengar till pappsen. :) Efter vi varit där då även Terese anslutit, så gick vi vidare till bank nummer 2, Nordea. Där skulle jag fixa så att min lön kom in till Swedbank, men jag fanns tydligen inte registrerad så jag måste vänta på min första lön.. Blä också! Då kommer den alltså 2 dagar försenat. Efter det så tog jag bussen hem och nästan direkt åkte jag igen. Det var dags för Studentfirande nummer 3. =D Vi skulle till Sara Fährstedt, alltid lika trevlig när man träffar henne. Det är trist att vi inte ses mer ofta. Igår var hon kanske lite rund under fötterna men det är väl så det ska vara. Eller? =)

Efter studentfirandet skulle jag skynda mig in till Grönalund. Jag skyndade mig så mycket så jag glömde ombyte och pengar.. Hahah, jag satte mig på pendeln tills  jag inser. Helvete! Så var jag tvungen att åka tillbaka. Men då körde min käre mor mig in hela vägen! =D Woho. Tack för det mamma! =)


Nu ska jag till skolan. SKOLAVSLUTNING, betyder, SOMMARLOV!

Pöööösssis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0