Gud vad trött man blir....

... efter en hel förmiddag vandrandes i skogen. Utan slut, iaf kändes det som det!

Jag är trött som fan då vi var tvungna att gå upp i morse för att vandra längs roslagsleden till täby kyrkby, det var en grotesk resa och sista biten höll på att bli galen. Det var från början Jag, Nickie, Sanna, Robert, Anna och Gustav som var ute och gick tillsammans med två handledare för dagen. Det var ganska trist, speciellt när man insåg att lärarna inte heller hittade. Så man undrade ju hur det här skulle gå. Men eftersom jag sitter här nu kom vi fram i alla fall tillslut. Gosch. Nu är jag trött, orkar inte ens sitta här.


(vacker morgon i vallentuna, bild tagen av: mats karlsson)


Snart ska jag till centrum för att träffa min vän michaela, det var länge sen sist.. Men nu ska vi äntligen få ialla fall en liten timma på oss. =) Sedan är det dags för spinning som jag inte alls är sugen på just nu. Vill bara krypa ner under täcket och gömma mig typ men jag antar att jag måste gå eftersom jag jobbade istället för att träna igår... Efter träningen ska jag till Niclas en stund och hjälpa till å umgås med honom. Kan bli braaa! <3


Just nu fryser jag .. Ömh, ska nog gå och lägga mig ett tag innan michaela ringer igen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0