McDonalds at midsummer.

Hej och Hallå.

Imorse var det bara att gå upp igen eftersom jag lovat att jobba även idag. Det var några gäster som kom och frågade mig om det var kul att jobba på midsommar, jag svarade att jag inte gillar sill så det är rätt okej och sen frågade jag om de tyckte de var kul att äta på mcdonalds på midsommar. Haha. Det var roligare än när man skriver det. =)

Whatever, nu är det jobb imorgon och söndag kvar. Sitter just nu och längtar efter en fet oxfilé och lite potatis, men nu ska jag åka ner och tanka min käre moped för jag har INGET för mig. Hihi. <3 pussiss.


Och förresten mormor, som svar och för din vetskap så har jag städat mitt rum så nu är det INGA kläder på golvet. ;] och jag har faktiskt inte så mycket kläder i huvudtaget. Men det kommer! =D

Kommentarer
Postat av: Tove

Empii när jobbar du imorgon? alltså vilka tider ^^

2009-06-19 @ 23:57:17
Postat av: Niclas

Sorry tovsson. Hann inte se! ;) Imorgon däremot jobbar jag 10-19. :)

2009-06-20 @ 22:40:32
URL: http://nrosendahl.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oj, jag det var ifrån mig fast på Niclas dator... haha, glömde ändra! xD

2009-06-21 @ 20:21:16
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Tove

hihi men det gjorde inget, hade bara ingetför mig ena dagen så hade tänkt hälsa på dig ^^

2009-06-22 @ 23:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0