mys med en vän

Ja, det var vad jag sysslade med idag. Vi hade PANNKAKSRALLY, det ni! Jäklans vad gott det blev, Michaela stod för matlagningen medans jag stod för fram och tillbaka plock. Det vi var bäst på fick vi göra helt enkelt, och det säger ju en heeel del om.... henne, right ? ;) haha!

Kameran var självklart framme och bilder togs, så here they are! ;)



Melan tyckte om pannkakorna...


... hon tyckte också om min lite försenade födelsedagspresent! ;)
Nu har jag visat den, tuff va ? Det är som en fotoram fast mer 3D aktig sedan har jag satt dig två kompishjärtan runt våra halsar för att få det mer levande. Samt skrivit dit våra namn längst ned. Namnen är dock under fel person, men vad gör det ? Det lät bäst så! :D


Här är en av mina pannkakor, goooottt!!!! =D



Njut av sommarn nu folket, för den går på tok för fort.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser ju väldigt gott ut!!

Synd att man inte fick smaka. :-(

Kram fr mamma

2009-06-18 @ 11:51:13
Postat av: Emelie

Haha, trodde du skulle bli arg över chokladen. xD

2009-06-18 @ 12:22:44
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0