negativt inlägg, eller ?

Tänk kognitivt, se mvg't framför dig. Viljan måste finnas någonstans... Blä! Är ganska less och Samuel, kära mentor, förlåt om du läser detta. Men jag är less bara...
Insåg precis att jag inte har till 00.00 imorgon på mig med detta förbaskade arbete, utan till 12.00 imorgon. Kul va? Nejtack. Men nu ska det fanimig göras, jag har hela natten på mig eller hur?
Det ska kännas att gå i skolan, och någon gång borde det fan vara det. Och det känns nu.. Är det en bra känsla? Ja, nej? Det kanske kommer kännas bra. Just nu, naej inte så värst.


Det är okej att vara trött, och trött kommer jag vara.
Plugga måste jag, och plugga är vad jag ska göra.


Tjofräs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0