Onsdag eftermiddag

Hej och Hallå! =)

Trött som ett svin drog jag till centrum där jag skulle möta upp Michaela för en fika. Det var mysigt och gott.. Jag åt mat eftersom jag skulle upp och träna senare. Jag trodde helt ärligt jag skulle dö idag av utmatthet på cykeln. Men icke sa nicke.. Jag kände mig faktiskt ovanligt bra i benen till en början i allafall och jag kände mig pigg. Det var skönt, det var länge sedan det var så! =) Nu kanske träningsnarkomanen kommer tillbaka och börjar typ köra tyngdlyftning på jobbet. Haha!

Efter träningen blev jag upphämtad av min käre pojkvän. Han hjälpte till med att fixa inför hans student IDAG(!) medans jag pratade med hans mor och a gjorde allt annat än att hjälpa till tror jag. Haha! Men jag ska nog hjälpa till mer idag när jag väl kommit dit! ajaa.. =)


Jag skriver om utspringet senare idag när jag varit där! <3 kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0